משלוחים חינם עד הבית בקנייה מעל ₪200

סל קניות 0 סל קניות

אין לך פריטים בסל הקניות.

שאלות ותשובות

שאלה: כמה עולה משלוח?

תשובה: עבור הזמנה מעל 150 ש"ח המשלוח חינם עם שליח עד הבית שיגיע תוך 2-5 ימי עסקים לאן שתבקשי ממנו (כן , כן הוא יצור איתך קשר)! אם ההזמנה שלך היא עד 150ש"ח המשלוח יעלה לך 20 ש"ח. מייד כשהזמנתך תהיה מוכנה וארוזה במשרדינו השליח יגיע לאסוף אותה וחברת השליחויות שלנו תעדכן אותך על מצב המשלוח באמצעות הודעת טקסט.

 

שאלה: איך מבצעים הזמנה באתר?

תשובה: זה ממש פשוט! את בוחרת את הפריטים שאת רוצה - מסמנת אותם ומוסיפה לסל הקניות.

בסל הקניות את מבצעת רכישה ובוחרת לשלם באמצעות חשבון ה PAYPAL שלך או בכרטיס אשראי בטלפון.

את מציינת את הכתובת שלך - חשוב לציין מספר דירה אם יש ולתת את השם שמופיע על תיבת הדואר.

מהרגע שהזמנת - התהליך מאוד פשוט! החבילה תגיע אל הכתובת שבחרת תוך 2-5 ימי עסקים מרגע ההזמנה. חברת השליחויות שלנו תיצור איתך קשר טלפוני לתיאום הגעה לכתובת בה בחרת.

 

שאלה: כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?

תשובה: מהרגע שהזמנת - התהליך מאוד פשוט! החבילה תצא אליך לכתובת שציינת בהזמנה עם שליח עד

הבית ואנו מתחייבות ל 2-5 ימי עסקים.

 

 

שאלה: אף פעם לא הזמנתי באינטרנט, זה נראה לי קצת מפחיד לתת את הכרטיס אשראי שלי... האם האתר שלכם בטוח?

תשובה: אז סתם שתדעי בעולם האינטרנט יש מושג שנקרא: "אתר מאובטח" והאתר שלנו הוא כמובן אתר מאובטח! ומה זה אומר? שאת יכולה להיות רגועה ולהתרכז בעשיית שופינג, פרטיותך נשמרת. באתר שלנו מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאת יכולה לגלוש, להזמין מוצרים ולמסור את פרטיך בביטחון מלא. ואם חס וחלילה, חס ושלום יש איזושהי בעיה - אנחנו פה בשבילך - ואת תמיד מוזמנת לפנות אלינו במייל.

 

שאלה: אם נרשמתי לניוזלטר שלכם ועדיין לא קיבלתי מכם מייל, מה הבעיה?

תשובה: אם כתובת המייל שלך היא ב- Gmail, יכול מאוד להיות שהמיילים שאנו שולחות לך מגיעים לתיקייה הלא נכונה בתיבה שלך. ככל הנראה המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה בשם- Promotions במקום ליתקייה הראשית הנקראת- Primary, שנמצאת בכניסה לחשבון הדואר שלך. אם את רוצה לקבל את המיילים שלנו, כל מה שאת צריכה לעשות זה:

  1. למצוא את אחד המיילים שקיבלת מאיתנו ולסמן אותו ב-V
  2. לוודא שסמן העכבר מונח על המייל עצמו ואז ללחוץ על הכפתור הימני בעכבר
  3. בין האופציות תופיע האופציה- Move to Tab ועלייך לבחור בתיקיית- Primary. ומעכשיו כל המיילים המופלאים שלנו יגיעו ישר אלייך!

 

שאלה: אף פעם לא הזמנתי באינטרנט ואני קצת חוששת, האם אפשר להתקשר אליכם לבצע הזמנה טלפונית?

תשובה: ברור שכן! שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בטלפון 03-5099030 בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא, או לפנות אלינו בפייסבוק בהודעה פרטית ואנו נדאג לחזור אלייך.

 

שאלה: אני לא יודעת לאן כדאי לי להזמין את השליח, לבית או למשרד? מה כדאי לי להחליט?

תשובה: המשלוחים מתבצעים בין השעות 9:00-18:00 , לכן כדאי לך לבחור את הכתובת בה את מניחה שתהיי במהלך השעות האלו.

 

שאלה: אם אין לי כרטיס אשראי אבל אני ממש רוצה להזמין, מה אפשר לעשות?

תשובה: במקרה כזה יש לך 2 אפשרויות! הראשונה היא לרכוש בדואר כרטיס אשראי נטען לשימוש חד פעמי שיפתור את הבעיה ויאפשר לך לבצע רכישה באתר בקלי קלות. השנייה היא לפתוח חשבון PAYPAL באמצעותו תוכלי להזמין באתר.

 

שאלה: איך אני יכולה לדעת שבטוח קיבלתם את ההזמנה שלי?

תשובה: במידה והזמנתך הושלמה כראוי, את תקבלי מאיתנו במיידי מייל שיודיע לך שקיבלנו את ההזמנה שלך! במידה ולא קיבלת את המייל, חשוב שתבדקי אולי הוא במקרה הועבר לתיקיית ה- SPAM, במידה וחיפשת והוא גם לא שם, צרי איתנו קשר בטלפון, במייל או בפייסבוק כדי שנוכל לנסות לעזור לך ולאתר את ההזמנה שלך!

 

שאלה: אם ממש התאהבתי בפריט והוא אזל מהמלאי, מה אפשר לעשות?

תשובה: אנחנו ממש מקוות שזו לא תהיה אהבה נכזבת! את יכולה להיכנס לדף הפריט המדובר, לבחור צבע ומידה שמתאימים לך במיוחד ולהירשם לקבלת עדכון במייל אם הפריט יחזור למלאי. תהיי בטוחה שאם הוא יחזור אלינו, את תהיי הראשונה לדעת על כך במייל!

 

שאלה: אוף! אני לא יודעת איזו מידה לבחור, מה כדאי לי לעשות?

תשובה: שימי לב שלכל בגד באתר יש טבלת מידות שתעזור לך למצוא את המידה המתאימה לך. אם את עדיין מתלבטת או רוצה לדעת דבר נוסף על הבגד שלא כתוב באתר, כמו למשל אורך או הרכב בד, את יותר ממוזמנת ליצור איתנו קשר בטלפון, מייל או פייסבוק ואנחנו נשמח מאוד לעזור לך! בכל הנוגע לנעליים שלנו, הן ממש תואמות למידות הישראליות ואנחנו עושות מאמץ גדול לדייק במידות כדי שתהיה הכי מרוצה בעולם!

 

שאלה: אני יכולה להחזיר פריט בסייל?

תשובה: כמובן שכן! אם משהו לא מתאים לך מכל סיבה שהיא, את תמיד יכולה להחזיר אלינו. מה שכן, חשוב שתדעי, תזכרי ותשימי לב שעבור פריט שנרכש בסייל תקבלי זיכוי לרכישה באתר שתקף לשנה ולא החזר כספי. כך שאת בהחלט יכולה להחזיר פריט בסייל, אך לא תוכלי לקבל עליו החזר כספי.

 

שאלה: החזרתי לכם פריטים שלא רציתי, איך אדע שקיבלתם אותם?

תשובה: דואר ישראל מתחייב לספק לנו את החבילות תוך 14 ימי עסקים ואנו מתחייבות לטפל בהן מרגע הגעתן אלינו תוך 10 ימי עסקים. ברגע שחבילתך תגיע אלינו אנו נעדכן אותך על כך במייל ונטפל בזיכוי או בהחזר הכספי שמגיע לך.

 

שאלה: עשיתי הזמנה ואני רוצה לשנות כתובת, זה אפשרי?

תשובה: כל עוד החבילה לא יצאה אלייך כמובן שזה אפשרי! כל מה שאת צריכה לעשות זה ליצור איתנו קשר! שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בטלפון 03-5099030 בימים א׳-ה׳ בין השעות

9:00 עד 16:00 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] או לשלוח הודעה פרטית בפייסבוק ולבקש לעדכן את הכתובת ולרשום לנו מה היא הכתובת החדשה שתרצי שאליה נשלח את החבילה במידה והיא עדיין לא נשלחה. אנו כמובן נדאג לתת לך מענה ולומר לך האם התאפשר לנו לעדכן את הכתובת, או שלצערנו החבילה כבר יצאה אלייך לכתובת הראשונה שביקשת...

 

שאלה: אם אני רוצה לשנות את שיטת המשלוח, זה אפשרי?

תשובה: במידה והחבילה לא יצאה אלייך כמובן שזה אפשרי! כל מה שאת צריכה לעשות זה ליצור איתנו קשר! שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בטלפון 03-5099030 בימים א׳-ה׳ בין השעות

9:00 עד 16:00 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] או לשלוח הודעה פרטית בפייסבוק ולבקש לעדכן את שיטת המשלוח ולרשום לנו באיזו שיטה תרצי שנשלח לך את החבילה במידה והיא עדיין לא נשלחה. אנו כמובן נדאג לתת לך מענה ולומר לך האם התאפשר לנו לעדכן את שיטת השילוח, או שלצערנו החבילה כבר יצאה אלייך לפי המשלוח הראשוני שביקשת.

 

שאלה: האם אני יכולה לבטל את ההזמנה שלי?

תשובה: כמובן! הזמנה באתר היא לא חתונה קתולית ואם מאיזו שהיא סיבה את מחליטה לבטל את ההזמנה זה כמובן מקובל! כל מה שאת צריכה לעשות זה ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5099030 בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] או לשלוח הודעה פרטית בפייסבוק ולבקש לבטל את ההזמנה.

 

שאלה: אם עשיתי כמה הזמנות בהפרש של כמה שעות, האם תוכלו לשלוח לי הכל ביחד?

תשובה: במידה וההזמנה הראשונה שלך עוד לא נשלחה, נוכל לעשות מאמץ לאחד את ההזמנות שלך! כל מה שאת צריכה לעשות זה לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולבקש לאחד את ההזמנות שלך! שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בטלפון 03-5099030 בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] או לשלוח הודעה פרטית בפייסבוק ולבקש לאחד את ההזמנות שלך. חשוב שתצייני את מספרי ההזמנות כדי שנוכל לוודא שאף אחת מהן עוד לא יצאה אלייך...

 

שאלה: אם סיימתי את ההזמנה ופתאום בא לי להוסיף עוד פריטים, זה אפשרי?

תשובה: במידה וההזמנה שלך עוד לא נשלחה אלייך, את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולעדכן אותנו איזה פריטים תרצי להוסיף לחבילה כך שהכל יגיע ביחד. שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בטלפון 03-5099030 בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] או לשלוח הודעה פרטית בפייסבוק ולבקש להוסיף עוד פריטים לחבילה. אנחנו נדאג ליצור איתך קשר ובמידה והחבילה הראשונית שלך עוד אצלנו להוסיף לה את הפריטים שאת רוצה ולחייב אותך עבורם בנפרד בדרך שבה תבחרי!

 

שאלה: האם יש לכם חנות?

תשובה: בשלב זה אין לנו חנות ממשית, אלא רק חנות וירטואלית. אנחנו אתר אינטרנט וחשוב כמובן לציין שאנחנו מאפשרים החלפות והחזרות, ככה שאם במקרה לא אהבת משהו, אל חשש! ניתן להחליף או כמובן לקבל את כספך בחזרה. אנו נבצע את ביטול העסקה אל מול חברת האשראי מיד לאחר שנקבל ממך בחזרה בדואר את הפריט שבו את לא מעוניינת.

 

שאלה: מה, אי אפשר למדוד? איך אדע אם הבגד מתאים לי?

תשובה: אנחנו משתדלות מאוד לציין את המידות עבור כל פריט ולדייק עד מאוד. חלק גדול מהפריטים מגיעים במידה onesize המשמעות היא שהם מתאימים למידות גוף בין .34-40 אם יש פריט שאת ממש רוצה ולא מצוינת לצידו המידה, או שאת לא בטוחה לגביו, את מוזמנת לשלוח לנו במייל לינק לפריט ונענה לך באופן אישי וספציפי לגבי הפריט. וכמו שאמא אומרת: "בגלל שאת יפה - הכל יפה עלייך" נו טוב, היא קצת משוחדת

 

שאלה: אם קניתי פריט שלא מתאים לי או שאני לא רוצה, או שאני פשוט לא מרוצה! האם אני יכולה להחליף או להחזיר?

תשובה: במידה ותרצי להחזיר פריט שקנית, תוכלי לעשות זאת תוך 14 ימים מרגע קבלת הפריט. תוכלי לקבל החזר כספי על המוצר, אך לא על דמי המשלוח (מחיר הפריט באתר אינו מגלם דמי משלוח). ההחזר הכספי יינתן במידה ובפריט לא נעשה שימוש והוא באריזתו המקורית. ההחזר הכספי יתבצע רק כאשר הפריט יגיע אל משרדי 1item ויהיה רק בעבור המוצרים אשר הוחזרו. פריט שנרכש במבצע תוכלי להחליף בפריט אחר או לקבל תמורתו זיכוי באתר בלבד - אין אפשרות לקבל עבורו החזר כספי. לא ניתן יהיה להחזיר או להחליף תחתונים ו/או גרביונים ו/או מוצרי טיפוח (כגון לק לציפורנים) מתוקף החוק. 

הכוונה שלנו באמירה "אריזה מקורית" היא להחזיר אלינו את המוצר כאשר לא נעשה בו שימוש על ידך. אין כל בעיה שתחזירי אותו בשקית אחרת כל עוד הוא אינו משומש ועם התווית עליו, נקבל אותו בחזרה ונזכה אותך או נחליף לך לפריט אחר. במידה ואת מעוניינת להחליף אנא שלחי לנו לינקים לפריטים בהם את חושקת (במידה ויש מידות אנא צייני את מידתך כדי שנבדוק האם המידה זמינה במלאי).

את הפריטים שבחרת נשלח אלייך, לאחר קבלת הפריטים בהם אינך מעוניינת. אם אינך מעוניינת להחליף ומעדיפה לקבל זיכוי כספי, הזיכוי יעשה עבור כרטיס האשראי או אמצעי התשלום שאיתו התבצע התשלום, מיד לאחר קבלת החבילה שלך למשרדינו.

היי שקטה, נעדכן אותך כשנסיים לטפל בחבילה שהחזרת.

 

שאלה: אם אין לי כרטיס אשראי?

תשובה: ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAY-PAL . אנחנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי. ניתן לבחור במהלך התשלום באופציה של תשלום טלפוני. בתשלום הטלפוני ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי (כולל כרטיס דירקט).

 

שאלה: מדוע כותבים לי שיש טעות או בעיה עם כרטיס האשראי שלי?

תשובה: במידה ואת נתקלת בבעיה ומשום מה לא מצליח להתבצע חיוב, בחרי באופציה של תשלום בכרטיס אשראי בטלפון. לאחר הרכישה ניצור איתך קשר טלפוני ונוכל לחייב אותך טלפונית ולסייע בפתרון הבעיה.

 

שאלה: איך הפריטים שהזמנתי יגיעו אליי?

תשובה: אנחנו עובדים עם שירות שליחים. מרגע ביצוע ההזמנה אנו מתחייבים ששליח יגיע עד אלייך עם החבילה תוך 2-5 ימי עסקים.

 

שאלה: מה קורה במקרה של אובדן החבילה בדרכה אליי?

תשובה: כן, זה מבאס! אבל זה קורה ואנחנו מודעות לזה... במקרים כאלו, בהן החבילה לא מגיעה אליך יש לפנות אלינו במייל ואנו נדאג לטפל בכל מקרה לגופו.

 

שאלה: האם ניתן להגיע למדוד? האם יש לכם חנות?

תשובה: אין לנו חנות ממשית - ניתן לרכוש אך ורק באתר. כמובן שניתן להחליף או להחזיר במידה והפריטים שרכשת לא מתאימים לך!

 

לכל שאלה נוספת, נשמח לדבר - [email protected]