סל קניות 0 סל קניות

אין לך פריטים בסל הקניות.

תקנון אתר

 

כללי:

  1.  הינו אתר אינטרנט(להלן "האתר") למכירת בגדים ואקססוריז לנשים שנושמות אופנה ONE ITEM.
  2. לקוחה שביצעה רכישה / הזמנה דרך האתר או השתמשה באתר מסכימה עם תקנון זה, לכל הוראותיו ותנאיו, וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או הנהלת האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
  3. האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתו הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
  4. האתר עושה כל שיבכולתו כדי לוודא שמלאי האתר יהיה עדכני אך לעיתים יכולות להיות טעויות במלאי והאתר אינו מתחייב להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.
  5. האתר עושה ככל יכולתו לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והאתר לא ישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
  6. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע"מ, ואינם כוללים דמי משלוח.
  7. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב הלקוחה לפי המחירים המעודכנים.
  8. הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
  9. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
  10. הזמנה שבוצעה באתר בבקשה לאמצעי תשלום טלפוני ושלא בוצע תשלום טלפוני תוך 2 ימי עסקים תבוטל.
  11. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.
  12. ניתן להסיר את ההרשמה מרשימת התפוצה במייל באמצעות הקלה על הלינק להסרה המופיע בכל מייל שנשלח כפרסומת.
  13. התקנון כתוב בלשון נקבה, אך הכוונה הינה גם לזכר.
  14. משרדי ההנהלה נמצאים בכתובת: העמל 11, ראש העין (שימו לב, זו אינה כתובת למשלוח דואר. כתובת למשלוח דואר הינה ת.ד. 11409, ראש העין).

 

שירות הלקוחות:

  1. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של האתר [email protected] או בטלפון 03-5099030.
  2. שירות הלקוחות הטלפוני של האתר זמין בטלפון בימי א'-ה' בין השעות 9:00 – 16:00.

ביצוע הזמנות דרך האתר:

  1. על הלקוחה באתר יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, האתר לא יוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
  2. עם ביצוע ההזמנה ע"י הלקוחה, תבוצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע"י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוחה באמצעות דואר אלקטרוני שהעסקה אכן אושרה.
  3. פרטי ההזמנה כפי שהזינה הלקוחה בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי העסק יהוו ראייה לנכונות דרך הפעולה.
  4. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי, תקבל הלקוחה הודעה מתאימה על כך והיא תידרש למסור אמצעי תשלום אחר.
  5. אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני האתר במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אך במידה ולא צויין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא יהיה האתר מחויב במכירת המוצר, ולרוכשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכשת ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוחה כל סכום ששילמה במידה ואכן שילמה לאתר ו/או יבטל האתר את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוחה לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוחה.
  6. כל לקוחה תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אך היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוחה יישמר במאגר האתר כיעד המבוקש של הלקוחה.
  7. יודגש כי האתר יהיה זכאי שלא לאשר הזמנה של לקוחה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתו הבלעדי כמו במקרים בהם יש מחדל העלול לפגוע באתר או בעובדי האתר, או במידה ויש חשד לעבירה על חוק מדינת ישראל.
  8. לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוחה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחה עדכונים באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982.
  9. במקרה של קופון מתנה שניים מאותה המשפחה יוכלו להשתמש בו, כאשר הם יכנסו עם חשבונם הפרטי.  על החשבון להיות שונה.
  10. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח,כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, ללא שימוש ובמצבו המקורי לאתר על חשבונו.
  11. אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוחה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת פייפאל (או כל שירות ארנק אלקטרוני זמין אחר) אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי האתר, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוחה לשם השלמת העסקה או ביטולה.
  12. אם תבחרי לשלם באמצעות חשבון פייפאל תתבקשי להזין את פרטי חשבונך הקיים באתר פייפאל או תוכלי לבחור לפתוח חשבון פייפאל במהירות. לתשומת ליבך, אם החלטת לשלם באמצעות חשבון פייפאל, האתר יוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר
  13. הזמנה שבוצעה באתר בסכום העולה על 600 ש"ח תחוייב בתהליך אימות פרטי בעל כרטיסהאשראי באופן חד פעמי ללקוח.
  14. במידה ולקוחה קיבלה פריט פגום או פריט שלא תואם את התיאור הפריט או המידה, הלקוחה תשלח את הפריט חזרה והאתר יזכה עבור דמי המשלוח בדואר רגיל בלבד, ולא יזכה עבור דואר רשום או חומרי אריזה.

 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:

  1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
  2. בידי המזמינה לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:
  3. ביטול לפני שליחת המוצר ללקוחה יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוחה הכספים ששילמה בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ"י האמור בחוק.
  4. במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמינה ולאחר קבלת הסחורה במחסני האתר, יינתן זיכוי כספי לא כולל דמי המשלוח חזרה אל משרדי האתר (האתר יספוג את עלות דמי המשלוח חזרה רק במקרה של מוצר שנשלח פגום מלכתחילה).
  5. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא תזוכה המזמינה (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי באתר). כן יובהר, כי האתר יהיה בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט - שלא נעשה בו שימוש - תוך 14 ימים מיום קבלתו.
  6. כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
  7. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות. 
  8. פריט שנרכש במבצע ניתן להחליף בפריט אחר או לקבל תמורתו זיכוי  לשימוש באתר בלבד שתוקפו שנה . אין אפשרות לקבל עבורו החזר כספי. 
  9. אופן החזרת המוצרים - הלקוחה תשלח את המוצר חזרה למען:
    1ITEM
    ת.ד. 11409
    ראש העין
  10. החזרת הפריטים תהיה כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילת משלוח. לחילופין, תוכל הלקוחה להגיע למשרדי האתר לבצע החזרה במשרדי האתר בתיאום טלפוני מראש.
  11. לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת זיכוי בתוקף שנה לשימוש באתר בלבד.
  12. לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי נטענים אשר הונפקו בדואר ישראל ולכן בעלי כרטיס נטען זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.
  13. הזמנה שתוחזר לאחר 14 יום מיום קבלת ההזמנה לא תזוכה ולא יתקבל עבורה זיכוי באתר.
  14. הטיפול בהחזרת המוצרים יהיה עד 10 ימי עסקים מיום קבלת החבילה במשרדי וואן אייטם.

 

זמן אספקת הסחורה:

דואר שליחים

דואר שליחים למשלוח הסחורה ישלח באמצעות חברת שליחויות וזמן האספקה הינו עד 2-5 ימי עסקים. הלקוחה תקבל מספר מעקב ותוכל לקבל מידע על סטטוס החבילה באתר השליחויות.

ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחרה הלקוחה לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה.

האתר מתחייב לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות תוך שני ימי עסקים ליעד המבוקש.

חברת השליחויות תתאם מראש את מועד השליחות הנוח והמתאים.

שמירה על סודיות

  1. האתר אינו שומר מספרי כרטיסי אשראי ובמידה ויהיה צורך בזיכוי כספי תצטרך הלקוחה לספק שוב את פרטי האשראי.
  2. האתר משתמש בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיו.
  3. האתר שומר את המידע הבסיסי של פרטי הלקוח, דרכי התקשרות, והיסטריית הזמנות. שמירת מידע זה הינו לצורך שירות ללקוחת לאותו לקוח בלבד, ולא משמש לצרכים אחרים.
  4. חברת הסליקה הנותנת שירותי סליקה באתר הינה חברתפייפאל וחברת ישראכרט. במעמד ההזמנה, קרי הזנת פרטי כרטיס האשראי, מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאת יכולה לגלוש, להזמין מוצרים ולמסור את פרטיך בביטחון מלא.
  5. האתר לא יעביר כל מידע לקוחות לאף גורם צד ג'.
  6. ניתן למחוק את כל המידע או היסטוריית ההזמנות ביצירת קשר עם שירות הלקוחות של האתר.

אחריות האתר:

  1. האתר ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרום למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
  2. במידה ונפלה טעות בתיאור הבגד, לא יחייב הדבר את האתר ו/או את הנהלת האתר.
  3. בכל מקרה לא ישא האתר באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
  4. האתר אינו אחראי לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או האתר לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בפריטים.
  5. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוחה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-5099030, והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

ספקים חיצוניים:

  1. ספקים שמוצריהם מופיעים ונמכרים באתר אינם מועסקים ע"י האתר ואינם מופעלים על ידיו.
  2. הספקים יהיו אחראים כלפי הקונה באחריות מלאה ומוחלטת בגין כל תאונה,חבלה או נזק כלשהו, בלי יוצא מן הכלל שיגרמו לקונה באתר ו/או לאדם אחר כלשהו, לגוף ו/או לרכוש בשל מעשה או מחדל של המעצב ו/או עובדיו ו/או שלוחיו ו/או כל מי שבא מטעמו, בקשר ובכל הנובע מייצור, אספקה, התקנה והרכבה של המוצר ו/או ממעשה או מחדל של הספק או מי מטעמו כאמור לעיל. אלא אם כן נכתב אחרת, כל המידע המוצג באתר לגבי הספקים והמוצרים, טיבם ואיכותם נמסרו לאתר - ע"י הספקים, ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.