Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תקנון אתר

הגדרות

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

  1. הינו אתר אינטרנט(להלן "האתר") למכירת אקססוריז לבית עד 99 ש"ח תחת המותג ITEM
  2. להלן הגדרות המונחים בתקנון זה :
  • האתר - אתר האינטרנט 1item.co.il
  • החברה - וואן אייטם אחזקות בע"מ ח.פ 515509115
  • המוצרים- המוצרים השונים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.
  • יום עסקים– ימי עסקים הינם ימי חול (ראשון עד חמישי). ימים שאינם נחשבים ליום עסקים הינם: ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד, ימי זיכרון ויום ביצוע ההזמנה באתר.
  • לקוח- כל אדם העושה שימוש באתר ובשירותים ובתכנים הכלולים בו, לרבות הזמנת ורכישת מוצרים, לרבות עבור צדדים שלישיים.
  • כללי
  1. האתר משמש כחנות אינטרנטית למכירת פריטי נוי לבית והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה ו/או על-ידי מי מטעמה.
  2. לקוחה שביצעה רכישה / הזמנה דרך האתר או השתמשה באתר מסכימה עם תקנון זה, בהתאם להוראות והתנאים שלו, ומבינה שלא תהיה לה טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהי נגד אתר ו/או הנהלת האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בהתאם להוראות והתנאים הרשומים בתקנון.
  3. האתר שומר לעצמו את האפשרות לשינוי התקנון בהתאם לצורכו האישי והמתקבל לדעתו מבלי שיצטרך לעדכן מבעוד מועד את לקוחותיו.
  4. האתר עושה כל שיבכולתו המלאי המוצג בו יהיה עדכני אולם יתכן ולעיתים יתכן ותהיה בו בעיה והאתר איננו מתחייב לכך.
  5. האתר עושה ככל יכולתו לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והאתר לא ישא באחריות לגבי אי דיוקים או שגיאות מעין אלה.
  6. המחירים באתר הנם בשקלים חדשים, כוללים מע"מ.  דמי המשלוח נגבים בנפרד בהתאם לשיטת המשלוח שתבחר.
  7. המחירים באתר ו/או תעריף המשלוחים יכולים להתעדכן מעת לעת בכפוף לשיקול דעתה של הנהלת האתר.המחיר הקובע יהא זה שיצויין ביום ביצוע ההזמנה בפועל. באם המחיר יעודכן לפני השלמת ההזמנה, הלקוחה תחוייב לפי המחיר שעודכן בעת הרכישה.
  8. הנהלת האתר תפרסם מדי פעם בפעם ולשיקול דעתה מבצעים והטבות ללקוחותיה.  כמו כן, תהיה רשאית לעדכנם/ להפסיקם בהתאם לשיקול דעתה.
  9. כל האמור לעיל, תקף בכל אמצעי התקשורת והדיוור הקיימים והידועים.
  10. הזמנה בסטטוס פנדיג הממתינה לתשלום תהיה תקפה במשך 48 שעות מיום ביצוע ההזמנה.
  11. תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה.
  12. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר.
  13. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות וכפוף לאמור בדין החל, החברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
  14. בעת עדכון סל הקניות, וכפוף לדין החל, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוח אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה, כאשר ללקוח תעמוד הזכות להודיע לחברה בכל שלב שהוא מבקש שהחברה לא תשלח לו דיוורים נוספים, מעבר לחובות שחלות עליה על-פי דין ולצורך תפעול האתר ומתן שירות ללקוח.
  15. לא יעשה שימוש בפרטי הלקוחה מלבד דברים הקשורים בביצוע הזמנות, שילוח, דיוור או כאלה הקשורים באופן ישיר לפעילות האתר ועיסוקו.
  16. לקוחה שמעוניינת להסיר עצמה מרשימת התפוצה של האתר תוכל לעשות כן באמצעות לינק ההסרה המצורף לדיוור או בכל אמצעי התקשרות קרי טלפון, מייל שמצויינים בדיוור.
  17. התקנון כתוב בלשון נקבה, אך הכוונה הינה גם לזכר.
  18. משרדי ההנהלה נמצאים בכתובת: התע"ש 14 כפר סבא (שימו לב, זו אינה כתובת למשלוח דואר).
  19. על כל חוסר לכאורה של מוצר שהוזמן ושולם בעבורו במעמד ההזמנה אך לא התקבל בפועל באספקה יש לעדכן את החברה עד 24 שעות מקבלת החבילה באמצעות דוא״ל או טלפון בצירוף שליחת טופס ההזמנה שהתקבל בתוך הקרטון. יש לציין כי טופס ההזמנה מכיל מידע קריטי לבדיקת טענת חוסר כמותי כגון מספר מלקט, שעת ליקוט וכדומה ההכרחיים לבדיקה מצד החברה ובלעדיו לא ניתן יהיה לתפעל את טענת הלקוח. לאחר קבלת טופס ההזמנה תבדוק החברה במצלמות המרלו״ג את תיעוד האריזה ותשיב ללקוח עד 72 שעות מקבלת הפניה.
  • שירות הלקוחות:
  1. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של האתר במייל[email protected] או בטלפון 077-789-7008  
  2. שירות הלקוחות הטלפוני של האתר זמין בטלפון בימי א'-ה' בין השעות 9:00 – 16:00.

ביצוע הזמנות דרך האתר:

  1. באחריות הלקוחה למלא את כל פרטיה האישיים לצורך קבלת ההזמנה. האתר מסיר אחריות לגבי אובדן חבילה בשל מתן/ הקלדת פרטי התקשרות שגויים/ ישנים.
  2. לאחר השלמת התשלום ישלח ללקוחה במייל אישור על ביצוע ההזמנה. 
  3. פרטי ההזמנה הנם אלו שהוקלדו על ידי הלקוחה בהזמנה וקבלת האישור של העסקה בתוכנת האתר הם אלו שיהוו אישור להמשך טיפול בהזמנה.
  4. במידה ומוצר שהוזמן לא נמצא במלאי מסיבה כלשהי, החברה תעדכן את הלקוחה על כך במייל/ טלפון ותציע לה מוצר חליפי או זיכוי בהתאם לשיקול דעתה של הלקוחה ולתקנון.
  5. כל לקוחה תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אך היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוחה יישמר במאגר האתר כיעד המבוקש של הלקוחה.
  6. יודגש כי האתר יהיה זכאי לא לאשר הזמנה של לקוחה מסיבה הנראית לו כמוצדקת ולפי שיקול דעתו הבלעדי כמו במקרים בהם יש מחדל העלול לפגוע באתר או בעובדי האתר, או במידה ויש חשד לעבירה על חוק מדינת ישראל.
  7. לקוחה שנרשמת לאתר, מביעה את הסכמתה לקבלת דברי תוכן, עדכונים/ פרסומים שישלחו מעת לעת בדבר הטבות/ מבצעים/ חידושים וכו', הקשורים באופן ישיר לאתר ועיסוקו, בכפוף לסעיף 30 א' לחוק התקשורת.
  8. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח,כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, ללא שימוש ובמצבו המקורי לאתר על חשבונו.
  9. במידה ואמצעי התשלום שהוכנס לביצוע העסקה לא יהיה תקף או לא יאושר, העסקה לא תצא לפועל והלקוחה תעודכן על כך.
  10. באם תתבצע הזמנה בסכום של 600 ש"ח ומעלה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוחה על מנת לבצע   אימות פרטי אמצעי התשלום וכן צילום של תעודת הזהות של בעל הכרטיס שממנו בוצעה ההזמנה.
  11. במידה ולקוחה קיבלה פריט פגום או פריט שאינו כמו התיאור הפריט או המידה, הלקוחה תשלח את הפריט חזרה והאתר יזכה עבור דמי המשלוח בדואר רגיל בלבד, ולא יזכה עבור דואר רשום או חומרי אריזה.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:

  1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן" חוק הגנת הצרכן)"
  2. לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצר לא יאוחר מ-14 (ארבעה עשר) יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, המאוחר מביניהם, על-ידי מסירת הודעה לחברה, ובמקרה כזה תשיב החברה לידי הלקוח את התמורה ששילם בגין המוצר בלבד (ולא עבור דמי המשלוח), והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נושא העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם. על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר שנוצר במשלוח לכיוון הלקוח בלבד.
  3. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא תזוכה המזמינה (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי באתר). כן יובהר, כי האתר יהיה בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט - שלא נעשה בו שימוש - תוך 14 ימים מיום קבלתו.
  4. יובהר כי על כל הזמנה כמותית הכוללת למעלה מ-20 יח' מדגם אחד, לא תהיה אפשרות לבטל עסקה וכי הזמנה זו הינה בגדר "הזמנה מיוחדת" אשר נתפרת במיוחד עבור הלקוח גם אם לא צוין כך ישירות מול הלקוח.
  5. הייתה ללקוח זכות לבטל עסקה לפי תקנון זה או לפי חוק הגנת הצרכן, הודעת הביטול שימסור הלקוח לחברה תינתן באחת מהדרכים המפורטות להלן:

                   הודעת הביטול של הלקוח תכלול את שמו ואת מספר ההזמנה.

  1. החזר כספי ייעשה באמצעות זיכוי כספי שיועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה או שיינתן כזיכוי לחשבון הלקוח (קרדיט) לרכישה באתר, בהתאם לבחירת הלקוח במסגרת הליך ביטול העסקה ובהתאם לתנאי ביטול העסקה הבסיסיים. ההחזר הכספי יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד)
  2. על אף האמור בסעיף 5 לעיל, על ביטול העסקאות הבאות יחול האמור להלן:
    • ביטול עסקה שבוצעה באמצעות כרטיס "דיירקט" - לקוח אשר ביצע עסקה לרכישת מוצר באתר ושילם באמצעות כרטיס "דיירקט", אשר ביקש לבטל את העסקה והוא זכאי לכך בהתאם לתקנון זה, יזוכה בכרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר אשר ימסור לחברה לצורך כך ויהיה מקובל על החברה (למשל, PayPal). יש לקחת בחשבון שכפוף להוראות הדין הזמן לקבלת הזיכוי עלול להתארך במקרה זה. בנוסף במקרה זה ניתן לבקש באופן מפורש לקבל זיכוי לרכישה באתר (קרדיט) במקום ההחזר הכספי.
    • ביטול עסקה שבוצעה באמצעות כרטיס המתנה הייעודי לרכישה באתר- לקוח אשר ביצע עסקה לרכישת מוצר באתר ושילם עבורו בגין באמצעות כרטיס המתנה הייעודי לרכישה באתר, אשר ביקש לבטל את העסקה והוא זכאי לכך בהתאם לתקנון זה, לא יהיה זכאי להחזר כספי והוא יהיה זכאי לקבל  זיכוי לרכישה באתר (קרדיט).
    • אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר שהוחזר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
  3. פריט שנרכש במבצע ניתן להחליף בפריט אחר או לקבל תמורתו זיכוי  לשימוש באתר בלבד שתוקפו שנה . אין אפשרות לקבל עבורו החזר כספי.
  4. פריטים מקטגוריית הפרחים המיובשים מיוצרים ככלל במיוחד עבור הזמנות לקוח בייצור מיוחד. עבור פריטים אלו לא ניתן לקבל החזר כספי או זיכוי.
  5. אם בשל חוסר במלאי, יוזמנו מוצרים/פריטים שלא יימצאו במלאי - יזוכה הלקוח באופן אוטומטי, ויישלח אליו מייל עדכון על ביצוע הזיכוי. 
  6. לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/מארז  אלא רק את הערכה/מארז על כל פריטיהם.
  7. אופן החזרת המוצרים - הלקוחה תשלח את המוצר חזרה למען:

    לכבוד: וואן אייטם אחזקות בעמ
    התעש 14 כפר סבא
    יש לרשום את המספר הבא : 0584225050 ולשלוח את המספר מעקב למספר הנ״ל בבקשה.

    בכל המקרים חשוב לציין שאנחנו מחליפים או מזכים רק מוצרים שמגיעים שלמים ללא פגמים אז בבקשה לשים בקרטון בצורה בטוחה.

    כאשר החבילה תגיע אלינו, נטפל בה תוך 10 ימי עסקים ונעדכן אותך במייל על סיום הטיפול ! 

    שימו לב: החזרות שלא יתקבלו אלינו תוך 14 יום לא יזוכו. 

  8. החזרת הפריטים תהיה כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילת משלוח. לחילופין, תוכל הלקוחה להגיע לסניפי החברה לבצע החזרה בסניפים בתיאום טלפוני מראש.
  9. החברה לא לוקחת אחריות על מוצרים שנשלחים בכל אמצעי שילוח ומגיעים לידי החברה פגומים ואו שבורים.
  10. לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי נטענים אשר הונפקו בדואר ישראל ולכן בעלי כרטיס נטען זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.
  11. הזמנה שתוחזר לאחר 14 יום מיום קבלת ההזמנה לא תזוכה ולא יתקבל עבורה זיכוי באתר.
  12. הזמנות איסוף עצמי: ניתנות לביטול עד 24 שעות ממועד ביצוע העסקה ללא חיוב למעט 5% עמלת ביטול עסקה או 100₪ - הנמוך מביניהם. במידה והלקוח/ה מעוניינ/ת לבטל לאחר 24 שעות ועד 14 ימים יקוזזו מהזיכוי ₪19.9 דמי טיפול וכן עמלת ביטול עסקה.
  13. הזמנות באיסוף עצמי: הזמנות שלא יאספו ע"י הלקוח/ה עד 90 יום מיום ביצוע ההזמנה יפורקו ובמקומן יזוכה הלקוח בזיכוי אתר בסך של 50% מסך ההזמנה המקורית.
  14. הטיפול בהחזרת המוצרים יהיה עד 10 ימי עסקים מיום קבלת החבילה במשרדי וואן אייטם.
  15. ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר עד 12 שעות ממועד ביצועה, ובלבד שטרם נארזה והועברה לחברת השליחויות. הודעה לשינוי ואו ביטול יש לשלוח למייל [email protected] במידה וכבר נארזה והועברה לחברת השליחויות לא ניתן יהיה לבטלה גם אם טרם עברו 12 שעות ממועד ביצועה. במקרה כזה יוכל הלקוח להחזיר את החבילה או פריטים מתוכה באופן עצמאי לאחר קבלת הטובין וביטול עסקה יתקיים לפי התנאים הבסיסיים. במידה ועברו 12 שעות וההזמנה הועברה לטיפול אך לא לחברת השליחויות - יזוכה הלקוח בעבור כל ההזמנה בניכוי 5% עבור ביטול עסקה.
  16. במקרה של החזרת פריטים המפחית את סכום ההזמנה המקורית מתחת ל-399 ש"ח, קרי הסכום המזכה במשלוח חינם, אזי תקזז החברה 35 ש"ח מסכום ההחזר הכספי ללקוח וזאת בעבור עלות המשלוח המקורית שסיבסדה החברה.
  • משלוחים:

משלוחים מתבצעים באמצעות שליח עד הבית בעלות 35 ש"ח. אספקות בין 4-9 ימי עסקים

ניתן לבצע איסוף עצמי מחנויות הרשת - חינם!

שימו לב – יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.

אם בעת מסירת החבילה נעשה פעמיים ניסיון לתיאום עם הלקוח/ה, החבילה תוחזר למחסני החברה ושילוח חדש יתואם מול הלקוח/ה ע"י שירות הלקוחות. 

במידה וחברת השליחויות ו/או וואן אייטם אחזקות בע"מ לא יצליחו ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה על מנת לספקה, וואן אייטם תהיה רשאית לבטל את ההזמנה ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 19.90 ש"ח בנוסף לעלות המשלוח אותה שילם הלקוח.

 

  • שמירה על סודיות; אבטחת מידע
  1. האתר אינו שומר מספרי כרטיסי אשראי ובמידה ויהיה צורך בזיכוי כספי תצטרך הלקוחה לספק שוב את פרטי האשראי.
  2. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה משתמשת בחברת קרדיט גארד, חברת סליקת כרטיסי אשראי ואבטחה המובילה בישראל לצורך בדיקת ואבטחת המידע.  קרדיט גארד עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI Level 1. האתר שומר את המידע הבסיסי של פרטי הלקוח, דרכי התקשרות, והיסטריית הזמנות. שמירת מידע זה הינו לצורך שירות ללקוחת לאותו לקוח בלבד, ולא משמש לצרכים אחרים.
  3. חברת הסליקה הנותנת שירותי סליקה באתר הינה חברת פייפאל וחברת ישראכרט. במעמד ההזמנה, קרי הזנת פרטי כרטיס האשראי, מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאת יכולה לגלוש, להזמין מוצרים ולמסור את פרטיך בביטחון מלא.
  4. האתר לא יעביר כל מידע לקוחות לאף גורם צד ג'.
  5. ניתן למחוק את כל המידע או היסטוריית ההזמנות ביצירת קשר עם שירות הלקוחות של האתר.
  • אחריות האתר:
  1. כפוף למגבלות האחריות החלות בדין החל, החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם ללקוח ו/או מי מטעמו ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, בניגוד להוראות  תקנון זה או בגין מעשים או מחדלים של הלקוח ו/או צדדים שלישיים, לרבות, ומבלי לגרוע, ספקי תקשורת (לרבות בקשר לתקלה ו/או לשיבוש, זמני או קבוע, בקווי התקשורת) ו/או בגין גישה בלתי מורשית, התקפות, פריצה וחדירה למידע (או ניסיון לבצע כל אחד מאלה) באמצעות קווי תקשורת או רשת תקשורת אחרת ו/או בגין שירותי שילוח ו/או איסוף המשלוחים.
  2. כפוף לאמור בדין החל, נפלה טעות קולמוס בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה ו/או מי מטעמת.
  3. האתר ו/או הנהלת האתר לא ישאו בכל נזק ישיר/עקיף שייגרם ללקוחה כתוצאה משימוש או רכישה של מוצר באתר.
  4. האתר אינו אחראי למוצר שנרכש ממנו ושנעשה בו שימוש שלא בהתאם למצויים בהוראות היצרן.
  5. החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לחברה בטלפון 077-789-7008 או באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected]  והחברה תטפל בפנייה מוקדן ככל שניתן.
  6. הנהלת האתר מחוייבת לאספקת המוצרים כפי שהוזמנו ו/או מוצר חלופי בכפוף לתיאום מול הלקוחה.  
    בכל בעיה, ניתן לפנות אלינו בכל אמצעי ההתקשרות המופיעים באתר ואנו נטפל בפניה מוקדם ככל שניתן. 
  • מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר
  1. הפרטים האישיים שיימסרו על-ידי הלקוח באתר, לרבות במסגרת מילוי טופס ההרשמה, כל נתון אחר שיימסר, יופק או יעובד על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודות הלקוח שהגיע ו/או יגיע לידיעת החברה, במסגרת השימוש באתר ("פרטי הלקוח") יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה, כמפורט להלן. בתקנון זה, הביטוי "פרטי הלקוח" כולל כל מידע אישי הנאסף על-ידי החברה או נמסר לה על-ידיך או מי מטעמך, שבאמצעותו ניתן באופן סביר לזהות אותך ו/או מידע המוגן על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הפרטיות"), לרבות, אך לא רק, שם פרטי, שם משפחה, מס' תעודת זהות, כתובת מגורים, מספר טלפון, תאריך לידה, כתובת  דואר אלקטרוני, מוצרים שהזמנת, זיהוי מקום, תחומי עניין, אמצעי תשלום, מידע נוסף בעת יצירת קשר ותכתובת שלך מול החברה, וכיו"ב.
  2. החברה לא תמסור את פרטי הלקוח, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על-פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על-ידי הלקוח ו/או מי מטעמו ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין חברה; (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר  וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר - החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי הלקוח ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו; (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצע הלקוח (לרבות מי מטעמו) מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם; (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי הלקוח ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפר הלקוח איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי הלקוח ביצע מעשה ו/או מחדל העשויים לפגוע בחברה, במי מטעמה, בצדדים שלישיים כלשהם לרבות בלקוחות אחרים; (ח) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת האתר ובכלל זה משלוח פניות בדיוור ישיר ללקוח. ללקוחות לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם לא יטענו בדיעבד כי לא נתנו הסכמתם לעניין זה.
  3. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הלקוח מסכים לכך שהחברה תהיה רשאית להעביר, על-פי שיקול דעתה, את פרטי הלקוח אל מחוץ לגבולות ישראל, הגם שדין המדינה אליה יועברו ו/או בה יאוחסנו פרטי הלקוח מבטיח רמת הגנה שונה מרמת ההגנה על מידע הקבועה בדין הישראלי.
  4. מילוי טופס ההרשמה או השימוש באתר ובשירותים המוצעים בו מהווה הסכמה של הלקוח לכך שפרטי הלקוח יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של חברה ו/או מי מטעמה, וכי ייעשה בפרטי הלקוח שימוש בהתאם למטרות הבאות: (א) לצרכי תפעול האתר ומתן השירותים ללקוחות, לרבות לצרכי יצירת קשר עם הלקוח כאשר החברה סבורה שקיים צורך בכך לצורך מתן השירותים; (ב) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה ללקוח בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר), כפוף לקבלת ההסכמות הנדרשות לפי הדין; (ג) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי (לרבות מסירת נתונים סטטיסטיים ו/או מצרפיים לא מזהים לצדדים שלישיים), עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי; (ד) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות וליצירת קשר כאשר החברה סבורה שקיים צורך בכך לצורך מתן השירותים או אספקת המוצרים או לקיום הוראות אחרות על-פי דין; (ה) לשם התגוננות מפני תביעות, דרישות וטענות נגד החברה ומי מטעמה וכן נגד צדדים שלישיים. ו-(ו) למילוי חובותיה של החברה לפי הדין ו/או בהתאם לדרישת רשויות ו/או בתי משפט. שימוש  בפרטי הלקוח למטרות הנ"ל לא ייחשב כפגיעה בפרטיות.
  5. לא חלה על הלקוח חובה חוקית למסור את פרטי הלקוח לחברה (אולם ללא מסירתם – לא תוכל לעשות שימוש בכל או בחלק משירותי האתר) ומסירת פרטי הלקוח נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. הלקוח מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש בפרטי הלקוח כאמור לעיל וכי שימוש כאמור לא ייחשב כפגיעה בפרטיותו מצד החברה ו/או מי מטעמה.
  6. האתר עשוי לעשות שימוש ב"עוגיות" (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים ולצרכי אבטחת מידע. החברה עשויה אף להיעזר ב-Cookies שמקורם בצדדים שלישיים, בהם Google Analytics ורשתות חברתיות אשר נועדו עבור הצגת מודעות בדבר מוצרים או שירותים בהתבסס על פעילויותיו השונות של הלקוח ברחבי האינטרנט ואתרים ושירותים אחרים בהם ביקר, ועוד. עוגיות (Cookies) הם קבצי טקסט, שהדפדפן יוצר לפי פקודה ממחשבי האתר או ממחשבים של צדדים שלישיים. חלק מהעוגיות יפקעו כאשר תסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במכשיר הקצה המשמש אותך. העוגיות יכולות להכיל מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר, מידע שאתה מבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד. דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש על מנת לבחון אפשרות להסיר את אופציית העוגיות. נטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים.
  7. חלק מהמידע שנאסף אודות הלקוחות במסגרת השימוש באתר ו/או ההתקשרות מול החברה אינו מזהה אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטי הלקוח. זהו מידע סטטיסטי ו/או מצטבר. לדוגמה, פרסומות שקרא הלקוח באתר, העמודים שבהם צפה, ההצעות והשירותים שעניינו אותו, כתובת האינטרנט (IP) שממנה פנית ועוד. החברה תהיה רשאית לעשות שימוש במידע כאמור ללא הסכמת הלקוח (לרבות העברת המידע לצדדים שלישיים) בהתאם לשיקול דעתה של החברה, ובמסגרת השימוש כאמור לא תיחשף זהות הלקוח ללא הסכמתו ו/או שלא בהתאם למדיניות פרטיות זו.
  8. על-פי חוק הגנת הפרטיות, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על-ידי בא-כוחו שקיבל לשם כך ממנו רשות בכתב או על-ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחקו. אם בעל המאגר סירב, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. פנייה כזאת יש להפנות לחברה, באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected].

 

האתר והתקנון מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אולם כל האמור בלשון זכר משמעו גם בלשון נקבה