סל קניות 0 סל קניות

אין לך פריטים בסל הקניות.

תקנון אתר

  1.  הינו אתר אינטרנט(להלן "האתר") למכירת בגדים ואקססוריז לנשים שנושמות אופנה ONE ITEM.

  2. לקוחה שביצעה רכישה / הזמנה דרך האתר או השתמשה באתר מסכימה עם תקנון זה, בהתאם להוראות והתנאים שלו, ומבינה שלא תהיה לה טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהי נגד אתר ו/או הנהלת האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בהתאם להוראות והתנאים הרשומים בתקנון.
  3. האתר שומר לעצמו את האפשרות לשינוי התקנון בהתאם לצורכו האישי והמתקבל לדעתו מבלי שיצטרך לעדכן מבעוד מועד את לקוחותיו.
  4. האתר עושה כל שיבכולתו המלאי המוצג בו יהיה עדכני אולם יתכן ולעיתים יתכן ותהיה בו בעיה והאתר איננו מתחייב לכך.
  5. האתר עושה ככל יכולתו לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והאתר לא ישא באחריות לגבי אי דיוקים או שגיאות מעין אלה.
  6. המחירים באתר הנם בשקלים חדשים, כוללים מע"מ.  דמי המשלוח נגבים בנפרד בהתאם לשיטת המשלוח שתבחר.
  7. המחירים באתר ו/או תעריף המשלוחים יכולים להתעדכן מעת לעת בכפוף לשיקול דעתה של הנהלת האתר.
    המחיר הקובע יהא זה שיצויין ביום ביצוע ההזמנה בפועל. באם המחיר יעודכן לפני השלמת ההזמנה, הלקוחה תחוייב לפי המחיר שעודכן בעת הרכישה.
  8. הנהלת האתר תפרסם מדי פעם בפעם ולשיקול דעתה מבצעים והטבות ללקוחותיה.  כמו כן, תהיה רשאית לעדכנם/ להפסיקם בהתאם לשיקול דעתה.
  9. כל האמור לעיל, תקף בכל אמצעי התקשורת והדיוור הקיימים והידועים.
  10. הזמנה בסטטוס פנדיג הממתינה לתשלום תהיה תקפה במשך 48 שעות מיום ביצוע ההזמנה.
  11. לא יעשה שימוש בפרטי הלקוחה מלבד דברים הקשורים בביצוע הזמנות, שילוח, דיוור או כאלה הקשורים באופן ישיר לפעילות האתר ועיסוקו.
  12. לקוחה שמעוניינת להסיר עצמה מרשימת התפוצה של האתר תוכל לעשות כן באמצעות לינק ההסרה המצורף לדיוור או בכל אמצעי התקשרות קרי טלפון, מייל שמצויינים בדיוור.
  13. התקנון כתוב בלשון נקבה, אך הכוונה הינה גם לזכר.
  14. משרדי ההנהלה נמצאים בכתובת: העמל 11, ראש העין (שימו לב, זו אינה כתובת למשלוח דואר. כתובת למשלוח דואר הינה ת.ד. 11409, ראש העין).

 

שירות הלקוחות:

  1. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של האתר [email protected] או בטלפון 03-5099030.
  2. שירות הלקוחות הטלפוני של האתר זמין בטלפון בימי א'-ה' בין השעות 9:00 – 16:00.

ביצוע הזמנות דרך האתר:

  1. באחריות הלקוחה למלא את כל פרטיה האישיים לצורך קבלת ההזמנה. האתר מסיר אחריות לגבי אובדן חבילה בשל מתן/ הקלדת פרטי התקשרות שגויים/ ישנים.
  2. לאחר השלמת התשלום ישלח ללקוחה במייל אישור על ביצוע ההזמנה. 
  3. פרטי ההזמנה הנם אלו שהוקלדו על ידי הלקוחה בהזמנה וקבלת האישור של העסקה בתוכנת האתר הם אלו שיהוו אישור להמשך טיפול בהזמנה.
  4. במידה ומוצר שהוזמן לא נמצא במלאי מסיבה כלשהי, החברה תעדכן את הלקוחה על כך במייל/ טלפון ותציע לה מוצר חליפי או זיכוי בהתאם לשיקול דעתה של הלקוחה ולתקנון.
  5. כל לקוחה תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אך היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוחה יישמר במאגר האתר כיעד המבוקש של הלקוחה.
  6. יודגש כי האתר יהיה זכאי לא לאשר הזמנה של לקוחה מסיבה הנראית לו כמוצדקת ולפי שיקול דעתו הבלעדי כמו במקרים בהם יש מחדל העלול לפגוע באתר או בעובדי האתר, או במידה ויש חשד לעבירה על חוק מדינת ישראל.
  7. לקוחה שנרשמת לאתר, מביעה את הסכמתה לקבלת דברי תוכן, עדכונים/ פרסומים שישלחו מעת לעת בדבר הטבות/ מבצעים/ חידושים וכו', הקשורים באופן ישיר לאתר ועיסוקו, בכפוף לסעיף 30 א' לחוק התקשורת.
  8. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח,כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, ללא שימוש ובמצבו המקורי לאתר על חשבונו.
  9. במידה ואמצעי התשלום שהוכנס לביצוע העסקה לא יהיה תקף או לא יאושר, העסקה לא תצא לפועל והלקוחה תעודכן על כך.
  10. באם תתבצע הזמנה בסכום של 600 ש"ח ומעלה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוחה על מנת לבצע   אימות פרטי אמצעי התשלום וכן צילום של תעודת הזהות של בעל הכרטיס שממנו בוצעה ההזמנה.
  11. במידה ולקוחה קיבלה פריט פגום או פריט שאינו כמו התיאור הפריט או המידה, הלקוחה תשלח את הפריט חזרה והאתר יזכה עבור דמי המשלוח בדואר רגיל בלבד, ולא יזכה עבור דואר רשום או חומרי אריזה.

 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:

  1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
  2. המזמינה יכולה לבטל את הזמנתה במקרים הבאים:
  3. במידה והביטול יעשה לפני שליחת ההזמנה לא יתבצע חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוחה הכספים ששילמה בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ"י האמור בחוק.
  4. במידה ועסקה תבוטל לאחר שנשלחה אל המזמינה ולאחר קבלת הסחורה במחסני האתר ינתן זיכוי כספי.
  5. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא תזוכה המזמינה (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי באתר). כן יובהר, כי האתר יהיה בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט - שלא נעשה בו שימוש - תוך 14 ימים מיום קבלתו.
  6. כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
  7. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות. 
  8. פריט שנרכש במבצע ניתן להחליף בפריט אחר או לקבל תמורתו זיכוי  לשימוש באתר בלבד שתוקפו שנה . אין אפשרות לקבל עבורו החזר כספי. 
  9. אופן החזרת המוצרים - הלקוחה תשלח את המוצר חזרה למען:
    1ITEM
    ת.ד. 11409
    ראש העין
  10. החזרת הפריטים תהיה כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילת משלוח. לחילופין, תוכל הלקוחה להגיע למשרדי האתר לבצע החזרה במשרדי האתר בתיאום טלפוני מראש.
  11. לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת זיכוי בתוקף שנה לשימוש באתר בלבד.
  12. לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי נטענים אשר הונפקו בדואר ישראל ולכן בעלי כרטיס נטען זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.
  13. הזמנה שתוחזר לאחר 14 יום מיום קבלת ההזמנה לא תזוכה ולא יתקבל עבורה זיכוי באתר.
  14. הטיפול בהחזרת המוצרים יהיה עד 10 ימי עסקים מיום קבלת החבילה במשרדי וואן אייטם.

 

זמן אספקת הסחורה:

דואר שליחים

דואר שליחים למשלוח הסחורה ישלח באמצעות חברת שליחויות וזמן האספקה הינו עד 2-5 ימי עסקים. הלקוחה תקבל מספר מעקב ותוכל לקבל מידע על סטטוס החבילה באתר השליחויות.

ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

סכום דמי המשלוח יצטרף בתום ביצוע ההזמנה ויגבה בעת התשלום בקופה.

חברת השליחויות תתאם מראש את מועד השליחות הנוח והמתאים.

שמירה על סודיות

  1. האתר אינו שומר מספרי כרטיסי אשראי ובמידה ויהיה צורך בזיכוי כספי תצטרך הלקוחה לספק שוב את פרטי האשראי.
  2. האתר מאובטח בתקני אבטחה גבוהים ביותר בכדי לשמור על פרטיות הלקוח.
  3. האתר שומר את המידע הבסיסי של פרטי הלקוח, דרכי התקשרות, והיסטריית הזמנות. שמירת מידע זה הינו לצורך שירות ללקוחת לאותו לקוח בלבד, ולא משמש לצרכים אחרים.
  4. חברת הסליקה הנותנת שירותי סליקה באתר הינה חברתפייפאל וחברת ישראכרט. במעמד ההזמנה, קרי הזנת פרטי כרטיס האשראי, מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאת יכולה לגלוש, להזמין מוצרים ולמסור את פרטיך בביטחון מלא.
  5. האתר לא יעביר כל מידע לקוחות לאף גורם צד ג'.
  6. ניתן למחוק את כל המידע או היסטוריית ההזמנות ביצירת קשר עם שירות הלקוחות של האתר.

אחריות האתר:

  1. האתר ו/או הנהלת האתר לא ישאו בכל נזק ישיר/עקיף שייגרם ללקוחה כתוצאה משימוש או רכישה של מוצר באתר.
  2. האתר אינו אחראי למוצר שנרכש ממנו ושנעשה בו שימוש שלא בהתאם למצויים בהוראות היצרן.
  3. הנהלת האתר מחוייבת לאספקת המוצרים כפי שהוזמנו ו/או מוצר חלופי בכפוף לתיאום מול הלקוחה.  
    בכל בעיה, ניתן לפנות אלינו בכל אמצעי ההתקשרות המופיעים באתר ואנו נטפל בפניה מוקדם ככל שניתן. 

ספקים חיצוניים:

  1. כל המוצרים הקיימים באתר מסופקים על ידי ספקים חיצוניים, בין אם בארץ ובין אם מחו"ל ואינם בבעלותינו.
  2. הספקים יהיו אחראים כלפי הקונה באחריות מלאה ומוחלטת בגין כל תאונה,חבלה או נזק כלשהו, בלי יוצא מן הכלל שיגרמו לקונה באתר ו/או לאדם אחר כלשהו, לגוף ו/או לרכוש בשל מעשה או מחדל של המעצב ו/או עובדיו ו/או שלוחיו ו/או כל מי שבא מטעמו, בקשר ובכל הנובע מייצור, אספקה, התקנה והרכבה של המוצר ו/או ממעשה או מחדל של הספק או מי מטעמו כאמור לעיל. אלא אם כן נכתב אחרת, כל המידע המוצג באתר לגבי הספקים והמוצרים, טיבם ואיכותם נמסרו לאתר - ע"י הספקים, ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.